niedziela, 23 stycznia 2011

Nołbadys perfekt :D

Nikt nie jest idealny, nawet Milly. ^.^
A Milly to... JA !!! Jak można nie wiedzieć... >.<>

Lubię tworzyć grafikę komputerową, słuchać muzyki i fotografować wszystko dookoła. Jestem kreatywna, pomysłowa, ale raczej wstydliwa i nie bardzo rozmowna. Znaczy tylko w realu. Ale w internecie... hmm, nie wiem dlaczego tak jest. >.<>

12343105

Lubię też rysować. Uwielbiam Hello Kitty oraz Gloomy Bear. Baaaardzo podoba mi się styl emo, planuję sobie zrobić fryzurkę "scene hair". Jest boooska. Chcę też zrobić sobie czerwone pasemka na grzywce, ale niestety chodzę jeszcze przez te głupie pół roku do podstawówki, gdzie nie można się malować itp. Kocham takie słodkie kokardki na opaskach, spinkach czy czymś ^^ Na co dzień właściwie to zawsze muszę kogoś udawać. Przed koleżankami i kolegami, przed rodzicami, nawet też trochę przed przyjaciółką. Jednak w mniejszym stopniu. A skąd się wzięła Milly? Tak naprawdę to też nie wiem. Szybka decyzja. Dopiero dzisiaj założyłam tego bloga i potrzebny mi był jakiś pseudonim, specjalny do prowadzenia bloga. A tak ogólnie, to jestem "znana" jako Alexiette, czy Yoky. = ) Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba. Znaczy... będzie tutaj ogólnie o mnie, moje humory, moje "kartki z pamiętnika"... No i może czasami newsy ze świata Stardoll. Tak, tak, posiadam konto na tej stronie. ; ] Nazywam się Alexiette_. I właśnie dobiliśmy do 91 mln użytkowników. Szybko idzie. Jeszcze pamiętam, jak było ich tylko 10, czy 15 mln. I to była pierwsza ciekawostka o stardoll. A za chwilkę już pierwszy wpis do pamiętnika. ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz