niedziela, 23 stycznia 2011

Słit kokardki ^^

Heii. Właśnie próbuję się przerobić w kawaii. ; D

Dotychczas byłam (i jestem) zwykłą dziewczyną. Dopiero niedawno odkryłam te wszystkie blogi i te wszystkie style. Nie za bardzo obczajam te tematy >.<

Jestem nowa na bloggerze. Zazwyczaj zakładałam blogi na onecie. Tutaj jest zupełnie inaczej. Można powiedzieć, że wszyscy się znają, wszyscy mają konta na stardoll, wszyscy są "emo" itp...

Właśnie przeglądam na allegro jakiejś opaski z dużą kokardką. ; ] Na razie znalazłam takie cudne, czarne z cekinami <>

Znalazłam też takie słodkie kocie uszka... mrauuu. ^^

JA CHCĘ BYĆ KAWAII ! Jeżeli ktoś z was jest, to proszę o porady, jak się nią mam stać. xD

EDIT 24.01.2011

Dzisiaj byłam w takim jednym sklepie i sobie kupiłam prześliczna opaskę. Niebieska, z kokardką i z cekinami. Może jutro dodam zdjęcie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz