środa, 26 stycznia 2011

Pierwszy raz.

Hejoo. Dzisiaj pierwszy raz zrobiłam sobie scene hair. I efekt był świetny. ; ) Nie długo, bo nie użyłam lakieru, ale przez kilka minut mogłam się nacieszyć. ; P Wyglądałam naprawdę cudnie. ;* Muszę nauczyć się szybszego sposobu, bo dzisiaj spędziłam przed lustrem... prawie dwie godziny -.- Jeżeli bym miała już w tym wprawę, to na co dzień by się można tak...

A jutro do Olivv i kolejna sesja. Koniecznie z opaską, tak jak wcześniej mówiłam. ; D Hmmm. I rano (na jedenastą xdd) jutro do kina. Na Harrego Pottera. No sorry, nic innego nie ma... ; / Ale w sumie... To wolę na to, niż na nic. ;]

I jak zwykle pisząc notkę... Leżę w łóżeczku, pod główką poduszka i laptop na nogach. A necie... stardoll, nk, gg, odpowie, facebook, blogger i google grafika. ^^ Klasyka.

Aktualnie piszę z Pati, wczoraj się pogodziłyśmy po dwumiesięcznej kłótni. Już nie pamiętam o co poszło... A teraz sobie rzucamy jakieś ekhem teksty... Peeedooo ! xdd Wpiszcie sobie na gg , a będzie emotka pedzia. ^^

To ja kończę, do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz